Recenze (106)
Policajti na baterky (2003)
Klasický Lawrencův výstup a tudíž klasické hodnocení tří *** :)
Crossroads (2002)
Film dopadl stejně, jako teď samotná Britney..
Dům v růžích (2002) (seriál)
Jedna z největších trapáren co jsem v poslední době viděl. Jednu hvězdičku dávám za... no, popravdě ani nevím. Všechny tři díly jsem přetrpěl v nudě jen kvůli přítelkyni.
Black Books (2000) (seriál)
Konečně něco, co mě dokáže držet u svých dílů tak dlouho, jako kdysi přátelé. Momentálně nejlepší Britský, ba i světový seriál.
Requiem za sen (2000)
Filmy by ve vás měly vyvolat pocity, v tomto případě šlo o deprese, které mi Requiem za sen opravdu přivodil, jedná se tudíž o skvělé dílo. Paradoxem je, že dám **** právě kvůli těmto pocitům, protože mi zkazil jinak předtím skvělou a optimisticky laděnou náladu :D
Taková normální holka (1999)
Typický americký humor, nic extra...
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Tři za sestřihy a komentáře carymaryfucka z youtube :D
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Žádný čech na tento moment nikdy nezapomene. Dokonce i já si to jako v tu dobu skoro osmiletej prcek pamatuju. Skvělej dekument, při kterém se mi vždy spustí slzy štěští a člověk je pak hrdý, že je čech a aspoň na chvíli zapomene na naší zkorumpovanou vládu a další věci nebo lidi, který kurví naší zem.
Geriho hra (1997)
Paráda, mám však jednu výtku, kam se poděly ony bílé šachové figurky s krabičkou? Na zemi k vidění nebyly :)
Rakeťák (1997)
Já mám celý svět na dlani..