Recenze (17)
O zapomnětlivém černokněžníkovi (1990)
Na tuhle pohádku se díky Karlu Heřmánkovi podívám stále znova a znova ráda, nebýt jeho hereckého výkonu v podobě černokněžníka, který prostě neměl chybu - hodnocení by šlo u mě dolů.
Pytel kostí (2011) (TV film)
Tady hold musím plný počet, tajemný příběh, který mi prostě sedl. Nádherná příroda a okolí, okouzlující Pierce Brosnan.
The Frame (2014)
Tenhle film, je jako kdyby jste si dali odvar z makovice, kladete si spoustu otázek a naprosto nevíte o co tu vlastně jde. Pro mě nejzajímavější a nejpodivnější film, který jsem kdy viděla.
The Man Who Loved Flowers (2010)
Pěkné růže a pěkná píseň, bohužel už nic víc .
Vejška (2014)
Po vcelku zábavném Gymplu, jsem se těšila na Vejšku a tak trochu čekala pořádnou porci zábavy. Z celého filmu jsem si vzala jen to, že některé ženské jsou pořádné zlatokopky a že s graffitů může být umění, když to člověku jde od ruky. Ovšem musím tady vyzdvihnout pana Krause, který tam neměl chybu v roli velice vlivného otce, je to prostě borec.
Vyjdi ven (2010)
Dost překvapující, takový závěr bych nečekala . Určitě to má něco do sebe.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Tak tohle byl pro mě hodně slabší odvar, s lekačkami na bodě mrazu. Jen to temné prostředí bylo fajn. Takže u mě hodnocení takhle.