Recenze (969)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Naprosto zbytečnej díl; přesto že si doba žádá takovouto homo-vložku, lidi povětšinou ne a zabít tim jednu devítinu první série je fakt totální nonsense. 2,5*
Películas para no dormir: La culpa (2006) (TV film)
Po takřka 15ti letech jsem dohnal rest a zkouknul poslední neviděnej (a nejhůře hodnocenej) díl série Películas para no dormir, díky který jsem objevil Balaguera, Plazu a o něco později i de la Iglesiase. La Culpa je sice slabší, ale až na ten přiblblej závěr, docela koukatelnej počin. 2,5*
Play Dead (2022)
Lussier opět baví, tentokrát márniční jednohubkou, která má celkem slušnej spád, nápad a vývoj taky neurazí a pár fajn easter-eggů potěší... 3,5*
Karanténa smrti (2022)
První letošní horor a hned takhle zostra. Na vyčpělej žánr slasher (scénárista Scream se zde nezapře) samo o sobě slušný a navíc 'obohacený' o covid, kde se za nemocí dělala ta správná TEČKA. (Gideon bude stejná sympaťanda, jako její mamka.)
Cesta na Hrad: Poslední debata (2023) (pořad)
Naprosto v pohodě debata; možná míň záživná, ale tak kultivovaná a slušně vedená až jsem se divil. Ne už tak tomu, že spousta dementů měla ohodnoceno několik hodin před live vysíláním...
Čung_E (2023)
Dneska je hodně trendy bejt dement hejtující Netflix. A to většina těchhle dementů si ho ani neplatí a jen pirátí a ještě si stěžuje, protože je přece lepší koukat se na Novu na pořád ty samí blbosti dokola. Já mam tyhle jednohubkový blbůstky rád; rozhodně lepší pokoukání než třeba nedávný (nechutně nedhodnocený) Everything Everywhere All at Once. 3,5*
Pod kupolí (2013) (seriál)
Kingova knížka byla takovej masterpiece, King a Spielberg jsou u seriálu jako výkonní producenti a přitom je to takovej shit. První série ještě jakž takž ušla, druhá uhnula jinym směrem a třetí už byla v úplnejch hovnech a akorát vykrádala jiný filmy. Postavy tragický, dialogy (a triky) k smíchu (nebo pláči) a tolik nonsenců, že jsem to sotva zvládnul pobírat. Na druhou stranu to byla docela sranda...
Pod kupolí - Bod zlomu (2015) (epizoda)
V knížce byl Big Jim ten největší parchant a tady se z něj najednou stává hláškující, skoro až sympaťák... tak moc je ten seriál postavenej na hlavu.
Arthur: Prokletí (2022)
To byla taková banda infantilních kreténů, že bylo jen dobře, když vychcípali 1,5*
Pod kupolí - Cesta domů (2014) (epizoda)
Teď už to začíná bejt fakt totálně mimo.... mimo knížku, která byla dost obsáhlá a zajímavá sama o sobě, takže se to nemuselo zvrtnout v takovouhle fantasmagorii.