Recenze (24)
Temný rytíř povstal (2012)
Totální zklamání. Místy jsem vůbec nechápal, místy nevěřícně zíral. Od pokračování skvělého Temného rytíře bych čekal daleko lepší zážitek.
Pařba v Bangkoku (2011)
Bohužel jsem nebyl v kině. Možná proto mi film přišel neoriginální, vyčpělý a zbytečně nevkusný. S jedničkou něco naprosto nesrovnatelného. A to se ji Pařba v Bangkoku snaží napodobit co to jde.
Vlčí hory (2003) (TV film)
Škoda českého komentáře, jinak bych dával za plný počet. Pěkné záběry z nitra vlčí smečky.
Princ a pruďas (2011)
Místy celkem vtipné, celkově poněkud zmatené. Po shlédnutí traileru jsem se obával, aby veškerý humor (ten trošku důstojnější, než různé variace slova fuck) tímto nekončil. Bohužel se moje obavy víceméně vyplnily. Čekal jsem mnohem víc.