Recenze (89)
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Letní zábavná jízda s vypnutym mozkem.
Jsem do tebe blázen (1992) (seriál)
Nezapomenutelná je pro mě servírka Ursula v podání Lisy Kudrow a díl, který je celý natočený na jednu klapku u dveří do ložnice
Trofej (2008) (TV film)
ta kamera...!
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Někdy je konstrukce dílů trochu nestabilní a IT Crowd, natož Black Books, to z vrcholu mé seriálové hitparády v žádném případě nevyhodí, ale je to fajn. Update- s právě probíhající druhou sérií zvedám na 4 hvězdy
Láska In Memoriam (2007) (TV film)
Lidi neblbněte! Jakej odpad? Tohle bylo tak zábavný, nápaditý a hlavně trefný! Třeba porada zpravodajství se svym "tu sebevraždu bych vypíchnul", nebo majitelka garsonky s manželem,... Vždyť to byla paráda. Pro mě rozhodně jedno z nejpříjemnějších překvapení měsíce. A kupodivu mě tu bavila i "přece nejsem uplně blbá" Štíbrová :) A mimochodem- to doufám nemyslíte vážně, že byť jen přemýšlíte nad tím, že by to tvůrci brali vážně... No tak!
Pekelná ženská (2001)
Za ten rozkošný pár- Jack Black a trenér:)
Goyovy přízraky (2006)
Výborný námět, nepřekonatelný Javier Bardem, perfektně padnoucí hudební doprovod... Jen Natalie jako Ines po 15 letech mi prostě neseděla. Samozřejmě nemyslím herecky, ale ten vzhled- promiňte, ale to nebyl člověk po 15ti letech věznění, to byla 20ti letá holka nastříkaná na bílo.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Mě teda ty jeho věci docela dostávala. A pro ty, co říkají že je podvodník, když "neuhodl co si mysleli"- to bude proto, že to byl českej dabing- ta manipulace, díky který jste měli myslet na věci, který vám určí, funguje i na základě zvuku a třeba i rytmu slov, takže to v češtině víceméně ztrácí smysl.
Shortbus (2006)
Já nevim, ale mě to teda i přes to všechno "softporno" přišlo jako obrovsky citlivej a krásnej film.
Můj brácha má prima bráchu (1975)
Nemůžu si pomoct, Honzík Hrušínský je prostě úžasný...