Recenze (17)
Půlnoc druhého dne (2014)
1. třetina: Náběh na slušné sci-fi. 2. třetina: A jéje.. 3. třetina: Tradiční naprostá čínská slátanina.
Pacific Rim: Povstání (2018)
První díl bylo záživné, koukatelné, i když nepříliš logické sci-fi, druhý díl je už jen trapná sci-fi pohádka. Malá holka, která si sama postavila několikametrového robota, je toho zářným příkladem..
Temná věž (2017)
S knižní sérií to má společného tak akorát jména postav, a nějakou tu hlášku (které ve filmu působí trapně). Být to jen tak nějaký výtvor bez předlohy, hodnotil bych za 2*, ale vzhledem k tomu, že se to opovažuje nazývat se temná věž.. a ještě s Rolandem jako černochem.. sotva 1*.
Beyond Skyline (2017)
Nízkorozpočtový hnus. Po zajímavém a podle mě dobrém prvním díle opravdu zklamání, které nestojí za váš čas.
The Ballad of Lefty Brown (2017)
Zajímalo by mě, podle čeho zdejší odborníci některé filmy hodnotí. Nemůžu dát plný počet, ale už jen kvůli tomu slabému hodnocení zde by si to film zasloužil. To samé na IMDB. Jsem rád, že alespoň kritici na Rotten Tomatoes si všimli, že tento kousek opravdu za něco stojí.
Applikace (2014) (pořad)
S Tučkem zajímavý pořad o aplikacích pro všechny, ale s novýma moderátorama a jejich úžasným novým konceptem bohužel naprostá trapnost a ubohost cílená hlavně na puberťáky a děti...
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Otřesné pokračování .. herci bez charakteru, tupé dialogy, nesmyslný celý scénář od A až po Z, veškeré pokusy o vtipy nudné a trapné... A já se tak těšil. Jediné plus je vizuál, ale něčemu tak strašnému hvězdu prostě nedám.
Patema nohama vzhůru (2013)
Skvělé anime, po hudební, vizuální i příběhové stránce není co vytknout. Hrátky s gravitací super, i když pár chybiček by se našlo. A kromě rozbrojů mezi lidma (celkem dobře je tu ukázáno, jak i malá odlišnost může stačit lidem k tomu, aby jiné nenáviděli), trochy té romantiky, a kritice diktatury, je to také o vzájemné podpoře, a závislosti na druhém, ale jen v tom dobrém slova smyslu.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2001)
SEE YOU SPACE COWBOY ...
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
SEE YOU SPACE COWBOY ...