Recenze (193)
Frekvence (2000)
lezou mi krkem ty vaše keci o konci... ano nemusel by to být takový happyend, ale z některých komentářů to vypadá, že když hlavnímu hrdinovi na konci neuříznou hlavu, nebo se nakonec neprobudí a nezjistí, že je dítě a celý ten příběh mu vyprávěl havran, který byl ve skutečnosti mimozemšťan.... tak film ze čtyř, pěti hvězd klesá na dvě a podobně. dal bych za čtyři, ale pro dámy a pány, kteří netuší, že i v životě sem tam něco dopadne dobře dávám pět...
Stalo se (2008)
zdejšímu hodnocení nerozumím...
Crash (2004)
Střípky americké reality zasazené do vykonstruované a nepravděpodobné mozaiky amerického filmu.... Dobré obsazení herců i jejich výkony, skvělá hudba a momenty, které vás donutí přemýšlet, dojímat se, trnout atd... Jediný, ale dost velký problém, mám se složitou konstrukcí náhod a vzájemného proplétání se příběhů ( neměl jsem problém se orientovat, ale nepravděpodobnost mě prostě bila do očí ), které v konečném důsledku zobrazují "jen" silný odvar morálních problémů a ponaučení. Méně někdy znamená více...
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Odmítám se klanět rádoby modlám a kultům jen pro to, že to údajné kulty jsou. nemám problém s nechutnostmi všeho druhu, ale k pobavení mi prostě nestačí. nuda....
Blízká setkání třetího druhu (1977)
"ODKAZ SIMPSONOVI" - Homer klaunem ( scéna s kaší )
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
NEOBJEKTIVNÍ HODNOCENÍ- přes svůj hluboce zakořeněný odpor k hvězdným válkám ( a pro svoji oblibu sci-fi ), jsem neodolal a pustil jsem se do nejlépe hodnoceného dílu série. snad je to tím, že neznaje souvislosti a jímavé příběhy jednotlivých postav, snad mím zmíněným odporem...... nevím mě to prostě nebere..
Armáda temnot (1992)
jednička horor, dvojka balanc mezi hororem a komedií.. ve trojce už není z hororu vůbec nic a film svojí absurditou balancuje na hraně propasti bezbřehé hovadiny... no vlastně tam dost často padá, ale pořád je to zábava...
Noc oživlých mrtvol (1968)
Základní kámen všech zombíkovin, vyniká dobrou hudbou a atmosférou. V době vzniku, to pro mnoho lidí byla asi slušná noční můra. Dnes jsou některé pasáže dost nudné a bez šťávy, nemluvě o klasické hororové nemoci - lidé dělají věci, které je neomylně vedou do nejrychlejší záhuby, nebo naopak neudělají nic, které vede ke stejnému výsledku. 70% vzhledem k vysokému hodnocení zde 3*.
Temný rytíř (2008)
Nevím sice, jestli se jedná o jeden z nejlepších filmů všech dob ( dost subjektivní - podle mého spíš ne ), ale vytknout bych mohl opravdu jen maličkosti. Jako fanoušek Christiana Baleho se musím zmínit o tolik omílaném výkonu Heatha Ledgera - vysvětlím : vůbec by mi nevadilo, vidět na plátně batmana ještě míňkrát, pokud by to znamenalo, že jokera uvidím víckrát... Jeden z nejlepších filmových padouchu všech dob. Oscara by měl Ledger určitě získat, i když jemu už to může být putna...
Já, legenda (2007)
víc strachu a atmosféry, míň trapného vtipkování s figurýnama a samomluvou... mohlo to být daleko lepší.