Recenze (60)
Štěstí na dosah (2006)
Štěstí na dosah je film ze života. Kdy, když to na Vás ze všech stran padá a potřebujete pomoct, tak to na Vás spadne ještě z místa, odkud to nečekáte ani v té nejfantastičtější představě. Život Vás drtí, ale přináší i drobty dobra, naděje, radosti, lásky, které jsou natolik důležité, že Vás udrží při životě. A pokud jste alespoň trošku bojovník a nedáte se jen tak lacino, máte šanci. Na Zemi nikdy nebyl ráj, i když se může zdát, že může být. Vždycky uspěl jen jedinec, který dokázal využil to co mu bylo dáno shůry a měl štěstí.
Minuta věčnosti (2021)
Děkuji za hudbu, za (asi) Island, za kameru, za střih i scénář a za věčné téma ztvárněné jinak. Nenudil jsem se, i pana Langmajera jsem dokonce opět zase ocenil. I jeho hereckou partnerku. České a přesto pěkné. Nevím proč, ale pro naši tvorbu mám laťku posazenou podvědomě výše. Film mě zaujal, téměř uhranul, hned zpočátku samotným úvodem....jakoby to bylo z jiného těsta než bývá na naše poměry "obvyklé". Děkuji... 4 hvězdičky z pěti za to, že jsem si z toho nesedl úplně na zadek a na asi půlhodinku neoněměl..., ale...moc k tomu nechybělo. A nakonec bych dodal, že méně znamená někdy více...což myslím jak na film tak i na na svoji recenzi. Je to světový formát... Kdyby mi bylo 20 , kdybych neměl děti atd. ... asi bych to možná viděl jinak.
Čas (2021)
Čas byl tentokrát vhodně použit s neobvykle núprosnou rychlostí stárnutí a vývoje v lidském životě s odhalenou bránou návratu k původní obvyklé rychlosti času. Film mi proběhl před očima velmi rychle a nenudil mě. Přináší jinou prezentaci známé problematiky.
Americká fabrika (2019)
Film či dokument jsem hodnotil 4*, proto že mi rozšířil obzor. Ne, že bych už dříve nic podobného neviděl.
Správci osudu (2011)
Správci osudu, podle názvu filmu, slibovali to co nakonec dodrželi. Zajímavý, protože jiný, pohled na lidský život. Jen proto, že jsem na film, na jeho konci, necivěl oněmělý a s otevřenými ústy, dávám namísto pěti hodnocení ****.
Hlídač č. 47 (2008)
Klobouk dolů před takovým dílem...
Astral (2018)
Kdybych před několika lety neprožil živý sen, díky kterému jsem získal nesmírně pozitivní zkušenost - nevím jaký bych měl názor na lidi, kteří se pokouší najít cestu pomocí astrálu. Současně tak jsem jistě minimálně jednou/rok prožil "lucidní snění. Nesnažím se význam astrálu a lucidu přeceňovat, ale ptám se jak může hmotná bytost dosáhnout ohromné rychlosti k cestě tami "tam i zpět) a k dalšímu co úzce souvisí...
Dokonalé repliky (2018)
Tak jako pionýři v osobě Julese Verna, tak účastníci na vytvoření Replicas 2018 otevřeli vrátka k jinému úhlu pohledu k možné budoucnosti vícero lidských oborů. Pro mě zajímavé. Otevřený konec s možností pokračování.
Důvěrný nepřítel (2018)
Film "Důvěrnÿ nepřítel" musím pochválit. I přesto, že jsem si po jeho shlédnutí na zadek nesedl a nemusím pana Dyka. To co musím je uznat dobré téma, které nebylo zpracováno přehnaně. Myšlenka jiného úhlu uvažování umělé inteligence mě zaujala. Film má prostě svoji "neamerickou" (a tím lepší) úroveň. Níže zmíněný rozpočet u "T2" mě rozesmál, protože v USA by byl určitě minimálně desitásobný.
Bohemian Rhapsody (2018)
Úžasný film i herecký výkon hlavní postavy.