Recenze (257)
Hrbáč (1959)
Pekná stará klasika. Jean Marais sa vo svojej dvojrole skvele vyžíva. Film vôbec nenudí aj vďaka pekným exteriérom.
Plán 9 (1959)
Narozdiel od Glen or Glenda som sa pri tom aspoň trochu bavil a navyše je pri tomto "snímku" cítiť tú radosť z natáčania, takže za tou hviezdičkou si stojím.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
V jednoduchosti je krása. Tak tento film je živým dôkazom tohto výroku.
Nevěsta monstra (1955)
Zatiaľ najlepší Wood akého som videl, no obávam sa že aj posledný, viac šancí tomuto "umelcovi" dať nemienim.
Glen, nebo Glenda (1953)
Úprimne obdivujem ľudí, ktorí to dokázali dopozerať do úplného konca. Tomuto sa vraví filmová katastrofa.
Dracula (1931)
Táto verzia ma nejako extra nechytila.
Upír Nosferatu (1922)
Zaplatal som ďalšiu medzeru v mojej znalosti klasických filmov. A tento je kult. Uznávam som trochu zaujatý, keďže tento námet je vôbec môj najobľúbenejší, určite nejde o to najlepšie spracovanie, avšak na svoj vek je tento snímok fascinujúci. Navyše zvuková kulisa dodáva filmu niečo navyše. Mne sa to veľmi páčilo.