Recenze (18)
Robot Chicken: Star Wars Episode III (2010) (TV film)
Smála jsem se,až jsem brečela :D Na to,že jsem si myslela co to bude za kravinu tak se směju pokaždé,co si na to vzpomenu.
Bohové musí být šílení (1980)
U tohohle filmu jsme se řehtali s bráchou už jako malí.A řehtám se dodnes. :)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Konečně jsem se dostala k tomu,dokoukat všech 11 sérií tohohle pokladu.Tolik mě to chytlo za srdce a myslím,že už nepustí.Úžasný humor,skvělé postavy,prostě paráda.A jak u sebe poznám dobrý seriál? Na konci brečím.A tady jsem si nabulela do klávesnice.Takže se těším,až se k MASHI jednou vrátím.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Mě to bavilo.Star Wars zbožnuji,spoustu věcí seriál objasnuje,anglický dabing byl super,animace je každou sérii lepší,občas jsem některé díly přeskakovala,ale nic mi nebrání dát s čistým svědomím 4 hvězdy.
Zlodějka knih (2013)
Knihu jsem četla,a film byl docela zklamání.Spoustu krásných momentů z knihy mi tam chybělo,se ztvárnění postav jsem nebyla spokojená,kdybych neznala knihu,tak by mě film jako takový nebavil,vlastně jsem na něj koukla jen pro srovnání,a jak jsem řekla,byla jsem mockrát zklamaná.Ne že by byl špatně natočen,to vůbec.Ale ted mluvím o příběhu,a to bylo zklamání.Takže 2 hvězdy.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Vždy mám smíšenépocity u této epizody.Na jednu stranu ji miluji a na druhou nenávidím.Po skončení mě chytne taková deprese,které se špatně zbavuji.A při každém sledování se modlím,aby to Anakin neudělal.Je to famozni,poutavé,srdcervoucí zakončení Star Wars.
Amadeus (1984)
Nádhera!
Pátý element (1997)
Film mi občas připomínal mé oblíbené Star Wars,ale mnohdy byl režišér velmi originální,bylo to vtipné,milé,napínavé a Willis s tělem plavce z Pátého elementu udělalo příjemný film.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Tak jako Spielberga ráda mám,Forda taky,ale co opravdu nesnáším jsou hadi.A Právě scéna s hady je snad nejdelší a nejodpornější z celého filmu.Ale nemění to na tom nic,že film je velmi kvalitní.Ale ty hadi...jsem asi hloupá ale za to dávám hvězdy dolů.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Moje srdcovka sága Star Wars má pokračování.Viděla jsem a co bych asi řekla,Jako dobrý,líbilo se mi,že J.J Abrams film natočil v duchu původní trilogie,ale nemůžu se zbavit pocitu,že je to zbytečné,odstartovat novou trilogii.Jak Hvězdné války zkončili,tak měli podlě mě zůstat.Ale jak jsem řekla,dobrý.