Poslední recenze (29)
Iveta - Série 2 (2023) (série)
Taková depresivní nuda
Saw X (2023)
Musím se přiznat, že nepatřim mezi fanoušky hororových filmů a byla jsem přemluvená přítelem, abych na to šla. Připadá mi, že spousta hororů je jen o tom, že stříká krev, bez nějakého smysluplného děje,takže mě to nebaví a upřednostňuji thrillery. Ale tohle mě opravdu bavilo od začátku až do konce. Viděla jsem i některé předchozí díly Saw, ale tenhle mě asi zaujal nejvíc.
Eliška a Damián - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
I přesto, že se mi opravdu nelíbil začátek prvního dílu, jsem to měla včera náhodně pustěné a musím přiznat, že to nebyla zas až taková tragédie, jak je to neustále popisováno v médiích. Avšak asi by se mi líbilo víc, kdyby to udělali jako film a opravdu se snažili využít ty nejlepší momenty scénáře z celého seriálu. Stačil by film, něco jako veselá pohádka. Bohužel špatný začátek seriálu hraje velkou roli, někteří, kteří se rozhodli přestat sledovat po prvních pár minutách, mohou automaticky všechny další díly hodnotit jako odpad. Já bych řekla, že to má nějaké světlé chvilky, kdy se na to dá dívat, treba při nějaké další domácí činnosti.