Recenze (148)
Abandoned (2010)
Klasické- Všichni si myslí že jsme blázen,všechno nasvědčuje tomu, že jsme blázen, ale JÁ NEJSEM BLÁZEN. Přemalovaná hlavní hrdinka hystericky pobíhá po nemocnici a hledá svého přítele- wow :-/ slabé...velice slabé 3 hvězdy
...Aby si lidi všimli (1988)
Fetující pankáči v kanále? Pár slov od psychiatra, od policajta, pankáčů, anketa mezi "normálními lidmi", ale přece mi tam něco chybělo. Dokument z doby, kdy u nás sami punkeři,skinheadi,metalisti a další sami nevěděli, co vlastně jejich "hnutí" představuje.
Adam (2009)
Příjemné oddychové romantické drama a trochu jiném člověku. Adam neumí lhát, je upřímný a potřebuje pomoc okolí, ale dokáže mnohé nabídnout. Hezký příběh za 3,5*
Alma (2010) (TV film)
Hezký film, sice naprosto nevybočuje z ostatních ČT filmů, ale líbila se mi jednoduchost a taková pozitivnost. Za Labradora a slepou dívčinu jsem uvažoval i o 4*, ale nebudeme to přehánět...
Alois Nebel (2011)
Hezky zabalená nuda.Nebýt mi líto těch peněz, tak z kina odejdu....
Ať žije republika (1965)
Konec války očima malého kluka, jeho fantazie, vzpomínky, zážitky. Nebýt tendenčního rusové kamarádi a ztělesnění ušlechtilosti,řekl bych snad i pravdivý příběh plný tvrdé reality zaobalené dětskou představivostí.
Autopohádky (2011)
Nebýt spojovacího příběhu a divné poslední pohádky, mohlo být víc jak 3*.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Bylo to tak blbé až to bylo vtipné...
Baron Prášil (1961)
Nedokážu ohodnotit, asi je na mě příliš poetický a fantastický, herci určitě výborní, ale nebavilo mě to ani trochu.
Bitva o Hill 60 (2010)
Dobře natočený válečný film z nevyčerpaného tématu -1.světová válka. Konečně i originálnější zobrazení prostřednictvím šeptajících horníků 25 metrů pod nepřátelskými liniemi. slabší 4* za občasnou roztahanost děje.