Recenze (453)
Na západní frontě klid (2022)
3 -, nemohl jsem se do děje dostat. Moc nebavilo
Nekonečná bouře (2022)
2+
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
To snad nejde ani hodnotit. Vydržel jsem cca 30 minut ...
Piargy (2022)
No nevím. Na 4 to nebylo, ale na nedělní večer ok
Planeta Praha (2022)
Nebylo to špatné ani dobré. Některé záběry byly kvalitní.
Poslední závod (2022)
Mně se to líbilo a hlavně se to točilo v roce 2021, kdy jsme na těžko putovali osamoceni hřebenem Krkonoš a spali pod širákem, protože bylo zakázané ubytovávat.
Srdce na dlani (2022)
Z Wroclawy autobusem z vánočních trhů to byla taková romantika, že jsme se málem posrali ...
Střídavka (2022)
V autobusu z Wroclawy to byl ten lepší ze dvou filmů.
Špunti na cestě - Krab (2022) (epizoda)
Myslím, že nejlepší díl a Pražský Výběr ...
Top Gun: Maverick (2022)
Lepší než jednička, ale moc mě to neslovilo.