Recenze (453)
Oui, šéfe! (2012)
Příjemná oddychovka na sobotní večer s dětmi a po dláždění chodníku.
Charles, následník trůnu (2018) (TV film)
3+
Druhá matka (2021) (seriál)
Začátek dobrý a pak to sláblo.
Anne s E na konci - Série 3 (2019) (série)
Na mě až moc "politických" dějů - rasismus atd.
Machři 2 (2013)
Totální blbost, ale smál jsem se.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
No musím říct, že Michala Davida fakt nemusím, ale pozitivum je, že v dokumentu přiznal, že točí blbosti.
Anne s E na konci - Série 1 (2017) (série)
Příjemný seriál.
Volejte Saulovi - Série 1 (2015) (série)
Nevím, ale nějak mě to neoslovilo.
Hurá na fotbal (2013)
2+ děti se smály, ale mě to moc nebavilo.
Zázračná planeta - Ostrovy (2016) (epizoda)
Krabi, tučňáci, varani atd.