Recenze (451)
Já, Tonya (2017)
Drsný příběh, kde jsem mnoho věcí nepochopil (trvalé bití atd.), ale ženy už jsou asi takové ...
(Ne)obyčejný kluk (2017)
4+ velice pěkný romantika pro mou manželku, ale i mně slza ukápla.
Fotograf (2015)
Saudek je debil a debilem zůstane a nepomůže ani to, že ho hraje Roden.
Hořící keř (2013) (TV film)
Všechny tři díly na jedničku, ale u třetího už mně běhal mráz po zádech.
Zmenšování (2017)
Horší tři bez náboje ...
Paddington 2 (2017)
Z jedničky jsem byl nadšený. Dvojka o poznání slabší, ale děti se dobře bavily.
Uteč (2017)
Po dlouhé době vynikající horor, jen škoda toho konce. Výborné herecké výkony.
Než jsem tě poznala (2016)
Velké plus u manželky. Já romantiku moc nemusím, ale žena plakala a plakala ...
Barva vítězství (2016)
Super film. Mám rád tuhle tématiku. Hitler se musí převracet ještě v hrobě jako mu to ten černoch natřel :).
Banik!!! (2018) (TV film)
Miluju Baník, ale dokument byl hodně slabý ...