Recenze (452)
Anne s E na konci - Série 1 (2017) (série)
Příjemný seriál.
Anne s E na konci - Série 3 (2019) (série)
Na mě až moc "politických" dějů - rasismus atd.
Anthropoid (2016)
Velmi dobré zpracovaní.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Málo slov a hodně islandského temna.
Archive 81 (2022) (seriál)
Začátek docela slibný, ale pak to šlo od devíti k pěti ...
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Těžké hodnocení...
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Dnes podruhé viděno a poprvé v češtině s dětmi, které to uchvátilo a smály se o začátku do konce ...
Auta 3 (2017)
Po první v životě v CInestaru s dětmi. Starší to vydržel, ale mladší to nějak nedával. Pro děti bych nedával před zahájením filmu další krátký film + reklamy ... Příběh pro děti asi ok.
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
První série je o krapet lepší, ale i druhá je fakt prdel :)
Bába z ledu (2017)
Ani nevím proč, ale tento film se mně velice dotknul. Bohužel je to obraz dnešní doby udělaný tak reálně, že mně bylo z toho smutno. Jako otec dvou dětí využívám na hlídání babičku jen párkrát do roka, ale vím, že jsou mezi námi takový lidé jako z filmu ...