Recenze (72)
Prolhané krásky: Prvotní hřích (2022) (seriál)
Některé díly byly slabší, ale celkově jsem se hrozně těšila na rozuzlení a bylo to napínavé od začátku do konce. Hned první díl mě vtáhnul a nepustil. Těším se na druhou řadu
Marmaduk (2010)
Krásný film jako všechny o psech, veselý i dojemný...mrzí mě to nízké hodnocení :-(, mně se to mooc líbilo.
Katy Perry: Skutečná tvář (2012)
Neskutečný člověk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jasmíniny slzy (2013)
Když jsem ji asi poprvé slyšela bez dabingu, zjistila jsem, že nemusím Cate Blanchett(hysterický záchvat ale umí sehrát perfektně). Bylo těžký přežít i její sestru a toho jejího frajera. Jinak ale film super :-)
Zavražděná (2012) (TV film)
Normálně francouzské filmy nesnáším, vždycky to jsou hrozné blbosti. Tenhle jsem ale zkusila a byl perfektní, napínavý s náhlým, překvapivým koncem. Dost dobrý :-)
Stupnice strachu (2007) (TV film)
Mně se to prostě líbilo. Není to film, na který se kouknete znova, ale bavil mě a nenudil. Asi nejsem tak náročný divák jako ostatní :-)))
Footloose: Tanec zakázán (2011)
Film, který vás samovolně vtáhne do děje a během sekundy zvedne ze sedačky. Julianne Hough nejen že je výborná herečka a úžasná zpěvačka, ale ještě má i neuvěřitelné pohybové nadání. Mladistvý taneční film...to můžu :-)
Životní šance (2013)
Báječný film se sympatickými a vtipnými hlavními hrdiny, který vás zcela dostane a pohltí a při dokonale podané opeře i rozbrečí. Super...filmy podle skutečné události jsou většinou bezva
The Single Moms Club (2014)
Nádherný film ze života...zasmějete se, popláčete si...takový klub kamarádek mít...nesplněný sen :-))
Chéri (2009)
Moc hezký, štiplavý film se zvláštním koncem :-)