Recenze (69)
Americký sniper (2014)
Je to docela dobrej válečnej film,ale moc se mi nelíbili části kde byl Chris Kyle doma se svojí ženou,a čekal sem až se zase vrátí do toho arabskýho pekla,kde bude střílet ozbrojený děti a islámský maniaky.
Avicii - Levels (2011) (hudební videoklip)
Nemám rád aviciho ta písnička se mi nelíbí a videoklip taky ne.Mám rád vtipný nebo akční videoklipy,tady jenom tancujou v kanclu.Nuda.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
Fuckt kurewsky hustý.Komu se to nelíbí je homosexuální leguán.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
WTF?Tahle píčovina má 91%?Napadá mě dost skvělých filmů,co by si zasloužili tohle hodnocení a ne tahle sračka.Když jsem byl mikrózní kid, viděl sem to v telce,nelíbilo se mi to a nudilo mě!!!10%
Deník malého poseroutky 2 (2011)
Trochu lepší než první díl
Deník malého poseroutky 3 (2012)
Je to docela dobrý asi tak stejně jako druhej díl a bylo to i docela vtipný.
Deník slabocha (2010)
Moc mě to nebavilo,druhej a třetí díl jsou lepší
Diktátor (2012)
Aladeen madafaka!!
Dredd (2012)
Miluju Slo-motion a komiksy s dreddem-(Stará verze se sylvestrem stallonem je trapná,ale tohle se fakt povedlo)nenapadá mě co vytknout,je to prostě skvělej scifi survival nářez v dvousetpatrovym baráku plným mamrdu a jeden drsnej soudce,co se mimochodem za celej film neusměje. -Počkej... -Počkej?!!na co?!! -Počkej až tě zastřelí...
EXODUS: Bohové a králové (2014)
To děcko co se zjevovalo mojžíšovi bylo nesympatický zmrdisko,co vraždí děti,posílá roje kobylek,much,žab a podobné havěti aby potrápili už tak dost vojebávaný obyvatelstvo.Rámsés byl pěknej hajzl plešatá a ty postavy byli celkem dobrý a efekty taky.Ale je to moc dlouhej film,ty zdlouhavý docela nudný scény v první půlce bych vystřihnul