Recenze (187)
Divadlo Sklep: Böhmen und Mähren (2015) (pořad)
Podle komentářů je mi jasné, že tenhle humor není pro každého. Někomu stačí k úsměvu Izer, jinému holt ne.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Proč radši nezopakovali originál, než ho tak zmršit??
Jurský svět (2015)
Čekal jsem víc. Ne že by tam nebyla spousta zajímavých věcí (např. odkazy na původní Jurský park), ale jinak teorie "víc zubů - větší vzrůšo" moc nefunguje. A nejhezčí scéna, která mohla být skvělým překvapením (mořská potvora, jejíž jméno si nepamatuju), se proflákla už v upoutávce. Bavilo mě to, ale nadšený nejsem.
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Prý Plzeň - ale jen pár všeobecných záběrů, jinak Praha, kam se podíváš. O obsahu už vůbec nemá smysl mluvit.
Na návštěvě (2015)
Příjemné překvapení. Vtipné dialogy, výborné obsazení a herecké výkony, uvěřitelné dialogy... Tentokrát mi FF styl nevadil.
Oblast 51 (2015)
Vydržel jsem prvních 20 minut, občas je vteřina ticha, jinak proud nekončících keců, keců a keců. Tolik mluvení není jinde v celém filmu. Nekoukatelné.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Jedna hvězdička za to, že se to dalo dokoukat až do konce, a druhá za skvělý hlas Diesela. Ale je to s přimhouření obou očí.
Projekt minulost (2015)
Roztřesené kamery v ruce jsem se nasytil v Blair Witch. Z tohohle filmu jsem dostal mořskou nemoc.
Ty, já a apokalypsa (2015) (seriál)
Chápu, že normálnímu seriálovému divákovi to drhne. Ale to zřejmě proto, že jde o zcela geniální záležitost. Jsou tam slabší momenty, ale za mě 95 %.
Zádrhel (2015) (seriál)
Jen první série.