Recenze (277)
Jednoduchý plán (1998)
To zpracování je příšerné. Pan režisér asi nikdy nepřekročí vlastní stín. Armáda temnot stále vede.
Poslední chlap (2011) (seriál)
Je to takové nevyrovnané. Potácí se to od dvou do čtyř. Vzhledem k tomu, že to místy docela nudí, tak to je za krásné tři hvězdy.
Babička se zbláznila (1982) (TV film)
No ty píčo. Čuměl jsem jak puk. Čenský vystřižený jak z východoněmeckého pornofilmu, Vetchý v neuvěřitelném kostýmu a to domácí focení mě naprosto odrovnalo. To nemohl nikdo myslet vážně.
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Docela peklo.
Neúplatní (1987)
Hodnocení filmu celou dobu kolísalo od tří do pěti. Ty čtyři možná časem upravím - spíš směrem dolů, protože je ve filmu spousta dlouhých záběrů, které mě nebetyčně srali. Například přestřelka na schodech, to jsem si bez pauznutí odskočil, a když jsem se vrátil, tak se stále nic nedělo. Vzít nůžky, půlhodinu minimálně odhodit a máme tu docela svižnou jízdu. A ta hudba je příšerná. Nevěřil jsem vlastním očím a uším, kdo že to složil.
Poslední leč Alfonse Karáska (1987) (TV film)
Ona je to vlastně úplná blbost a tak je hodnocení spíš z nostalgie. Jinak dvě až tři.
Mission: Impossible III (2006)
Hmm, bohužel jsem to viděl.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Hodnotím po měsíci od vidění a popravdě řečeno, nemám ani páru o čem to bylo a co se tam vlastně dělo. Je to jako každá MI, snad kromě jedničky - neuvěřitelná nuda. Jen těžko říct, který díl je vlastně horší.
Živí mrtví (2010) (seriál)
První série byla docela koukatelná, hlavně první díly. Bohužel se z druhé série stala nastavovaná sračka, kde je sice pár dobrých momentů, ale jako celek to selhává. Škoda.
Quiet room ni jókoso (2007)
Hodně silné tři hvězdy. Příjemný film.