Recenze (3 392)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Je tohle snad nejlepsi videoherni adaptace? Smele bych rekl, ze ano (no dobra, kdybych nemel tolik nahrano asi bych se tak kralovsky nebavil).
South Park: The 25th Anniversary Concert (2022) (koncert)
COF_666 to napsal skvele.
Kolibřík (2018)
Jo, byt teenagerem v Korei neni zadny med. Na toto tema dospivani ale me ale vic zasahl reziserky predesly kratas Rikodeo siheom.
Únosci (2000)
Fajn chlapacky akcnak, ktery obcas ztraci tempo, ktery by zaslouzil vetsi rozpocet, ale ktery uz vesele ukazuje McQuarrieho talent.
Po sui tai yang zhi xin (2022)
Podivny psychedelicky kratas o kocce a hledani. K videni zde: https://youtu.be/IybtMK5_ujA
Rikodeo siheom (2011)
Chuda divka. Sledovat tento kratas skoro az boli. K videni zde: https://youtu.be/_nx3HxwSnaE
Poslední večery na Zemi (2018)
Snove, vtahujici, hypnoticke. To vse se da o tomto filmu napsat. Stejne jako zmatene, nejasne, natahovane. Mam ale pocit, ze i to bylo reziserovym zamerem. Ja jsem byl vtahnut, zmaten a vyplivnut umelecky bohatsi.
Pohled společnosti Parallax (1974)
Fajnovy politicky thriller s tajnou spolecnosti, mrtvymi politiky, neohrozenymi novinari a najemnymi vrahy.
Mise (1986)
Misie je silny, vskutku silny film, ktery stoji stejne tak na strhujicich vykonech kajicneho De Nira, odhodlaneho Ironse, jako na genialni hudbe Morriconeho, tak i na uzasne nasnimane a opravdove jihoamericke dzungli.
Sisu (2022)
Jo, to bylo tenkrat, kdyz deda Wick jeste bydlel v Evrope, zivil se ryzovanim zlata, ve volnych chvilich bojoval proti fasismu a nechaval se rezirovat Tarantinem.