Recenze (3 394)
Mark Normand: Soup to Nuts (2023) (pořad)
Kulometna kadence vtipu je pritomna, ale ne vsechny miri primo na komoru. U jeho predesleho specialu jsem se bavil o fous vic.
Rick a Morty - Že by Amort? (2023) (epizoda)
Uff, takle zlou ale zaroven 'wholesome' a dojemnou epizodu jsme tu dlouho nemeli. Miluju to.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
I po tech letech a bezpoctu projekci jde o neskutecnou pecku. Hltam kazdy zaber, kazdou dejovou linku. Miluju, jak si Jackson s prepisem knihy vyhral. At uz jde o bitvu bitev, mluvici stromy nebo potulujici se hobity, jsem prikovan k obrazovce a nechavam se unaset tou nadherou.
Mluv se mnou (2023)
Fajnova ducharina, ktera vnasi svezi vitr do pro me temer mrtveho subzanru. Pany Philippou ted budu dukladne sledovat.
Portrait of God (2022)
Parada. Mistrne odvypraveny kousek, ktery tematizuje opravdu neprijemnou a creepy atmosferou nekolik milenii stare myslenky.
Rest (2021)
Slusne vyvedena atmosfera. Do tehle nocni mury bych se probudit vazne nechtel.
Hatched (2021)
Hlavni postava je prkenejsi, nez by si tento potencialne fajnovy kratas zaslouzil.
Hollow (2021)
Fajnove stylisticke cviceni. Creepy obraz strida creepy obraz.
Transfigure (2021)
Hahaha, to bylo fakt vtipne. Je to zabavny kratas, ktery ale nezapomina byt creepy.
South Park: Joining the Panderverse (2023) (TV film)
Takto presne na komoru uz South Park dlouho nemiril!