Recenze (18)
Outsider (2020) (seriál)
Dopozerané z povinnosti. Po prvých skvleých mysterióznych dielov to išlo len s kopca a tým aj sklamanie je väčšie. Odporúčam dopozerať len do konca ep4 kde sa objaví El Kuko a koniec.
Dalui yeonin : bobogyungsim ryeo (2016) (seriál)
4 hviezdy hlavne preto, že tam hrá úžasná IU. Ináč historické seriály vážne nemusím.
Parazit (2019)
Ten pocit keď od filmu dostanete oveľa viac ako očakávate..... Geniálny scenár!! Osobne sa veľmi teším na "noirovú" verziu. Gratulácie k Oscarom.
Sviňa (2020)
Sviňu nemôžem hodnotiť kedže som ju nevidel a ani neuvidím, ale príde mi to celkom masochistické, obetovať na ňu resp. knihu čas keď je v súčasnosti človek bombardovaný tou špinou zo všetkých strán.
Little Forest: Nacu hen aki hen (2014)
Vždy keď potrebujem vypnúť tak si pustím Little Forest. Či už japonskú alebo kórejskú verziu.
Sowon (2013)
Najsmutnejší film ktorý som kedy videl.
Láska padá z nebe (2019) (seriál)
Úžasná dorama, v podstate bez hluchého miesta, so všetkým čo si fanúšik doramy môže priať.... akcia, romantika, dráma, miestami komédia, skvelý soundtrack a ktomu chémia top kórejskej dvojice. S okamžitou platnosťou zaraďujem do mojej top seriálovej 10.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Pozrite si radšej posledný diel Manda.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Paródia a obraz dnešnej spoločnosti (alebo väčšiny). Brutálne násilie, mrte sexu, intrigy a neutíchajúce hnanie sa za mocou. Nevidel som ani jednu časť a ani nikdy neuvidím tejto masovej preudo-fantasy masturbačnej sračky.
Hojič (2014) (seriál)
Healer addict