Recenze (444)
Street Kings (2008)
Klasický americký akční film se vším všudy..nechybí tam rasismus, americké vlajky, hodně krve, drogy, hodně zbraní, agenti či policajti, zkorumpovaní policajti, pěkné ženy, krásná auta a hlavně jeden neprůstřelný hrdina, který se pochopitelně prostřílí skrz mafii, zkorumpované policajty a celá jeho "mise" je výmyslem jiných policajtů..Docela předvídatelné a hlavně tak typické..Jedna hvězda za výkony Keana a Foresta a druhá za to, že v Americe je snad i tohle ve skutečnosti možné a mělo by s tím něco dělat...Není už takových sraček z amerických ulic dost???
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Skvělé drama věnované skutečným událostem z ledna 2009. Parádní záležitost s Tomem Hanksem a jeho dalším spolehlivým hereckým výkonem. Netřeba nic dodávat..snad jen jediné. Pokud víte, že brzy poletíte, spíše se na tento film mrkněte až posléze..:)
Summerhill (2008) (TV film)
V tomto případě nemá cenu hovořit o kvalitě filmařiny, ale spíše o energii, inspiraci, touze a poselství, které tento snímek přináší mezi jeho diváky. Toto je zásadní záležitost, která by se měla stát povinnou četbou nejen pro všechny pedagogy po celém světě!Genialita sama..
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Přes dvacet let starý film, který je snad nesmrtelný...V hlavních rolích excelují Josef Abrhám a Libuška Šafránková a já jsem jim to fakt věřil..Super nápad, český top humor, super hlášky, krásná česká příroda, Zděněk Svěrák!!..pro mne jasných pět *
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tim Burton má zalíbení v "mrtvých" postavičkách či v psychopatickém, mstícím se holiči, kterému slovo slitování asi nic neříká...asi na to má pořád žaludek, což já už říct nemohu..;)Krásná hudba, výborný Johny (jak jinak)...
Šachová královna (2009)
Film pod taktovkou ženy, což vůbec není na škodu. Je ovšem příšerně nemastný-neslaný, nezaujme, nemá totiž vůbec čím..snad jen nádhernou výpravou, prostředím, kde se příběh odehrává. Pro mne mírné zklamání, čekal jsem více..
Šílenci na prknech (2001)
Naprostý brak, který si zaslouží dvě hvězdy právě za dvě velmi vtipné scény..Nutno přiznat, že právě kvůli těmto scénám se snad vyplatí na film mrknout..:)))
Škola základ života (1938)
Klasika ze školních lavic. Jen doufám, že se naplní obsah domácí práce studenta, který zcela pravdivě kritizoval poměry ve školství, které jsou mnohdy bohužel stále aktuální. Samotný konec filmu je zcela nepochopitelný, né - li přímo trapný.
Šogun (1980) (seriál)
Pro milovníky dějin Japonska je to naprosto povinná záležitost...Výborný Chamberlain...
Štěstí (1998)
Parádní vhled do americké "každodennosti"!Jeden z nejlepších amerických (nejen) komedií!Doporučuji..