Oblíbené filmy (10)
Vybíjená (2004)
Wanted (2008)
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Film zde má průměrné hodnocení, se kterým já nemůžu souhlasit, protože jsem se bavil od začátku až do konce opravdu královsky. Nadšený jsem byl z návalu skvělých vtipů a když přišla na řadu písnička "My Dick", tak už jsem brečel smíchy. Neméně mě dostal "cockmeat sandwich" a tlusťoch ve věznici jak se obhajoval, že není gay :-D Po dlouhé době jsem viděl úžasnou komedii, kterou nemůžu než doporučit.
Rallye smrti (2008)
Death Race jsem si velice užil, obsahuje totiž několik prvků, které mi přinášejí takovej zvrácenej pocit blaha: drsný kecy, silný auta, bouračky/výbuchy a samozřejmě střelný zbraně. Když se k tomu přidá ještě skvělá hudba a dávka sarkasmu... je to jako kdyby mi někdo vyloženě chtěl udělat radost.
96 hodin (2008)
Wow, tak tohle je super film. První hodinu jsem viděl tak na 4/5, ale nakonec dávám 5/5, protože poslední půl hodina byla naprosto skvělá.
Pirát silnic (2007)
Avengers (2012)
Výborný! Parádní souboje, epický hlášky (hlavně Stark)... co víc si přát - snad jen další, podobně nařachanej díl.