Oblíbené seriály (6)
Hra o trůny (2011)
Zfilmovaná fantasy sága, která mě jako fantasy fanatika přímo uzemnila na gauč. Je fakt pravda, že stačí první díl a zbytek musíte vidět. Moc jsem tomu nevěřil a pouštěl si do tý doby Trilogie LOTRa a Hobita rok co rok a fňukal že takový dobrodružství už asi nebude kde vidět. A ono je. A je to Hra o trůny. Přemuvil jsem se až v únoru 2019 kdy jsem s už s téměř vyléčenou chřipkou ležel týden doma a kvůli velmi kladnýmu hodnocení svědků tohoto serošu z mýho okolí jsem shlídnul první díl. 5 dní na to jsem skončil 7 dílem 7 epizody s očním zánětem, kvůli kterýmu jsem získal další týden volna, kterej jsem proležel u audioknih Písně ledu a ohně, protože nic už mě tak nebavilo, jako HRA O TRŮNY. Osmá série pro mě bude jako heroin pro čerstvě odvyklýho závisláka co byl 5 dní v trvalým rauši. Sakra ještě 9 týdnů..
Vikingové (2013)
Zezačátku mě to vůbec nechytlo, váhal jsem jestli vůbec načnu druhou sérii. No a nakonec jsem toho nelitoval. Další seriál, který zařadím do své sbírky - Někdy shlídnout znovu. I přes ten kostrbatý začátek a občasné nepochopitelné scény. V každým případě podívaná je to skvělá, *****
Černobyl (2019)
Opravdu důstojný seriál na počest obětem této katastrofy. Nemám co říct, tohle je prostě perfektní. /100%
Stranger Things (2016)
Další návykový seriál, po jehož shlídnutí je cítit taková ta prázdnota.. //100%