Recenze (1 143)
Raised by Wolves (2013) (seriál)
Tak tohle je tedy parádní kousek. Má to jen jednu nevýhodu - je třeba sledovat ve zpomaleném režimu, jinak nemáte šanci ty mediálně-kulturně-politické narážky pochytat.
Tohle je náš svět (2016)
Zatím nejzábavnější filmová událost letošního roku, ačkoliv původ má v tom loňském. Je neuvěřitelné, jak se totálně míjí s některými uživateli na zdejším fóru.
Wallander (2005) (seriál)
Až na dvě výjimky velmi vyrovnaný seriál a jako celek z pohledu vývoje hlavní postavy pro mne bez výhrad. A jak říkal můj profesor na střední škole - "Ten, kdo má celý rok samé dvojky si na vysvědčení zaslouží jedničku".
Inspektor George Gently (2007) (seriál)
1.sezóna - 90% - vtipné a poučné, 2.sezóna - 85%, 3. sezóna - 1. díl - děvće co hrálo Agnes bylo maXIMÁLNÍ, - celkově - 88%, 4.sezóna - 85%., 5.sezóna - 80%, vše kazí poslední díl, který je nevěrohodný, 6. a 7. sezóna - standard 80%. Všeobecně kdo hledá kultivovaný britský seriál nemůže s tímhle sáhnou vedle.
Pustina - Epizoda 7 (2016) (epizoda)
Trochu opravuji názor na J.Duška.
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Jasně film bolí, ale česká kinematografie 21. století může takovový film jen závidět. Nádhera.
Šest v tom (1997) (seriál)
Tohle je totální britská vztahová konverzační klasika pro třicátníky z konce 90.let. a přelomu milénia, později vykrádaná českými scénáristy a producenty. První tři řady bezkonkurenční, pak už to šlo trochu dolů, ale stále velmi dobré a nadprůměrné. Doporučuji v originálním znění, ačkoliv český dabing s Ťuldou je velmi dobrý. Zasloužilo by si to reprízu./ Letošní (2016) 6. řada po 13 letech nezklamala, ale asi ji ocení jen ti, kteří mezitím o těch 13 let zestárli./ 7.řada - 2017, stále vtipné, ale poslední dva díly mi přijdou scénáristicky podmíru ledabylé. Opět platí, že pro nováčky těžko ocenitelné./ Update 2021 - 8. řada - mi přišla asi nejslabší, naproti tomu 9. řada mi přijde nejlepší z posledních čtyř.
Le Bureau des Légendes (2015) (seriál)
1. a 2. sezóna - na frantíky nadprůměrný výkon, u obou řad. Někde na pomezí 4 a 5 hvězdiček, a za snahu se přikládním k pěti.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Celkově to není na 100%, ale na 5 hvězdiček bohatě stačí.
Jedna noc (2016) (seriál)
Celkově někde mezi 4 a 5 hvezdičkami. Má to svoje mouchy, ale když to srovnám s tím co už jsem letos viděl, tak resume je jasné.