Recenze (1 141)
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Aky to vystihl přesně - nic nového, takové omalovánky pro mládež, s dějinami to nemá nic společného.
Spartakus (2010) (seriál)
Zatím jen tři díly, tak si hodnocení nechám na závěr, ale ten gladiátorský colgate úsměv mě vždy dostane. Takže k 20.4.2013 - 1.sezóna - 80%, 2.sezóna - 50%, 3.sezóna - 65%.Taková pohádka pro fitness.
Spisovatelé (2012)
Nebylo to zlé, ale jednou stačilo.
Spojenec (2006)
Výborné, ale má to jeden malý háček, který pochopíte až dokoukáte... :-)
Stárnoucí gigolo (2013)
Já už na ten recyklovaný "allenovský" humor nemám náladu, vtipy se opakují, nadhled/náhled stárnutím mizí (což je samozřejmě obecně věc běžná), zbývá jen ta obsese ženami.
Starosta Kingstownu (2021) (seriál)
1. sezóna - Výborné úvodní dva díly, ale pak se vyprávění začíná tak nějak trhat, ale stále do 8 dílu velmi dobré, ale to vyvrcholení mi prostě přijde hodně hodně přitažené. - 77%/ 2.sezóna - scénáristický parazit první sezóny a slepenec převážně bezvýznamných scén, spojené jízdami starosty po městě a upravováním obleku. Vraždy na ulici nikdo nevyšetřuje a vrcholem je závěr, kdy scénárista, který v podstatě oslavuje násilí, vyměkne a udělá z toho skoro červenou knihovnu. - 49%
Starosta Kingstownu - Série 2 (2023) (série)
Scénáristický parazit první sezóny a slepenec převážně bezvýznamných scén.
Star Trek (1966) (seriál)
Část mého dětství na západoněmecké televizi.
Star Trek: Discovery - Bytost, nebo zbraň (2017) (epizoda)
Ano, zatím nejlepší díl.
Star Trek: Discovery - Návrat Klingonů (2017) (epizoda)
Blábolení ve studiu na úrovni Modrý kód. Sice se tam zatím tolik nemává rukama jako ve STAR TREK: Picard, ale je to stejný šunt.