Recenze (37)
Genšiken (2004) (seriál)
Anime o lidech, co koukají na anime. Genshiken ocení předvším ti, co už mají něco nakoukáno, nejeden z nich se v postavách pozná. Pokud s anime začínáte tak ovšem moc nedoporučuju.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
bohužel až příliš vyhypované, ale jinak je fajn, že v dnešní době politické korektnosti na každém kroku se někdo nebojí natočit takovýto snímek
Vlajky našich otců (2006)
Efekty a vůbec bitvy vypadaj fakt luxusně, dějově to trošku pokulhává, mixuje se jedna storyline přes druhou, ale celkově to špatný neni.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Hrozná sranda, především Randalovy kecy. A ani neni třeba znát jedničku.
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Jestli máte rádi absurdní humor, asi není lepší volby. Ačkoliv PaniPoni Dash je více než obstojná konkurence.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Přidávám se a musím říct, že Death note je jedno z nejlepších a nejoriginálnějších anime co jsem kdy viděl, a to není ani v půlce. Jen kdyby ta Misa neměla tak upištěnej hlas...
Noir (2001) (seriál)
Poutavý příběh, propracované charaktery, tajemné postavy, depresivní atmosféra, spousty mrtvých ;) Jedno z nejlepších anime co lze zkouknout.