Recenze (67)
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Oggy,Jack a švábi.Partička k pohledání.Tak povedený animák tu už dlouho nebyl.
Operace Silver A (2007) (TV film)
Fakt sada,druhý díl mě přesvedčil.Strach to měl natočit jako celovečerák.....
The Fashionistas (2002)
Chtěl jsem dát tři,ale jedna navíc za Belladonnu
Prázdniny pro psa (1980)
Pepo,kde máš zuby? V kýblu!
Jindřich IV. (1968) (divadelní záznam)
Vcelku banální příběh, který stojí a padá s Kopeckým (který je vynikající)
Bezva finta (1985)
"Je to šůs,všechny nás zabije,pomoooooooc....." "Nemusíš to zpívat" :-)
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Bože.....tak tohle opravdu ne.Morávek šlápl totálně vedle a s tíhle filmem by mohl nudit za vlast.Nelze než varovat před touhle slátaninou.
Všechno nejlepší! (2006)
Natáhnutá bakalářská historka?Jistě.Slabší vedlejší postavy?Ano.Nic to ale nemění na tom,že jsem se dobře bavil.Výborní Preiss a Dolanský.
Francouzská spojka II (1975)
Ne tak dobré jako jednička,ale i tak kvalitka hlavně díky Hackmanovi
Francouzská spojka (1971)
Kultovní film s výbornou atmosférou a skvělými hereckými výkony.Jedna z nejlepších krimi vůbec