Recenze (67)
Oddíl 10 z Navarone (1978)
Výborný,spíš dobrodružný než válečný film.Skvělé herecké obsazení,černohumorné hlášky a gagy a 2 hodiny výborné zábavy.
Království (2007)
Vynikající thriller s přece jen trochu nudnější první půlkou.Druhá mě ovšem přibila ke křeslu....
Americký gangster (2007)
Někde jsem četl,že je to údajně nejlepší film od dob Scorseseho Mafiánů.Probůh to snad ne????
Větrná hora (1955)
Hvězdné herecké obsazení, vcelku ucházející děj. Na dobu,ve které film vznikl, to není nejhorší a na snímek se dá koukat i dnes.
Past na kachnu (1978)
Klasická kriminálka ze 70. let v ČSSR, s dobrým hereckým obsazením. Zvláště P.Čepek a B.Poloczek jako valchaři byli boží... Skvělý Macháček. Vynikající hudba M. Kratochvíla.
Houbičky (2007)
Neskutečně neoriginální a pitomý horor.O nějaké atmosféře nemůže být ani řeči.Tento film jsem do laciné pointy doslova "přetrpěl".Nelze než varovat!
Policejní odznak (2002) (seriál)
Nejlepší seriál co jsem viděl
Pusinky (2007)
Jak už bylo řečeno, dost nevyrovnaný film. Ale při přihmouření oka - dobré herecké obsazení, super hudba a kamera a navíc je to takový pocitový film, jaké mám rád. Takže holky, za 80%
Synové a dcery Jakuba skláře (1985) (seriál)
Velmi slušný seriál, jaký už dnes asi neuvídíme. Bohužel....Vynikající Krampol a Haničinec.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Jednoznačné zklamání....Jedna * za honičku aut