Recenze (67)
Příkopy (2007) (seriál)
jedna hvězda za Maciuchovou a Postráneckého,jinak je to šrot...
Goldfinger (1964)
Jedna z nejlepších bondovek,ne-li vůbec nejlepší....
Casino Royale (2006)
Jo,tak tenhle Bond mi sednul.Ze začátku jsem sice o Craigovi pochyboval,ale je ok.Přeně tohle ta serie potřebovala....
Planeta opic (2001)
Není to vůbec tak hrozné,mohlo to dopadnout daleko hůř.Příjemný Wahlberg
Štěstí (2005)
Rotahané a v podstatě nudné.Navíc hodně špatná Geislerová.
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Milé překvapení.Příjemný český film s atmosférou...
Šifra mistra Leonarda (2006)
Opravdu špatný film s otřesnými hereckými výkony.Raději se obloukem vyhnout....