Recenze (13)
Stín v oblacích (2020)
Ripleyová se vrátila!! Posílená asi SJW- nitem nebo nevim. Dam dvě za gremlina.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 4 (2020) (série)
Za mne je seriál celkem důstojně zakončený a kdo ví, (SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) v komixech se na ehm. věčný loviště nikdy nehraje.
Tajemný pop-up bar (2020) (seriál)
Tedy, ze začátku sem si řikal, že to je nějaká bejkárna. Po pár dílech mne to chytlo a u konce sem málem i brečel :-) . Tahle parta by zasloužila i další řadu.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Seriál je to chytlavej a dobrej. Takhle nějak to asi to asi jednou dopadne. Doufam, že se toho nedožiju.
Jetelín (2016) (seriál)
Sestupně: *****, ****, ***, **, *, odpad!, Pripjať!, Chánov!, Babovřesky!, Jetelín!
Warcraft: První střet (2016)
Navoněná bída. To je jako když doma v maštali chováte draka, krmíte ho celebritama, podestýláte mu zlatem a von se Vám do toho zlata nakonec vysere...... Lepší by byl TV seriál.
The Bad Education Movie (2015)
I Anglie má svýho Trošku, co dodat...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Dobře, dam tři, ale jak Mistr Verbal napsal (uvedeno zkráceně): Zdá se mi to jako pohádka vo nesmrtelným chlapovi, kerej se pomstí. P(m)S. Oskara by zasloužil Tom za vedlejší roli.
Pixely (2015)
Navzdory pejzáckýmu obsazení je to celkem dobrý, pro old school nerdy nutnost.
Svatá čtveřice (2012)
Hodina a štvrt naprosto promhanýho ( ne *d*, toho tam bylo asi jen 5 minut) času. TFUJ