Oblíbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Vau... :)
Před soumrakem (2004)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Star Trek (2009)
Mno tak ano, přiznám se... během prvního záběru na Enterprise jsem ani nedýchala... skoro všechno dokonalé :)
Noc v Roxbury (1998)
Jak vycvičit draka (2010)
Rambo II (1985)
Lítám v tom (2009)
Ale komedie to není...