Recenze (87)
Pohádkář (2014)
Není to ani moc vtipný, furt ty samí herci, prostředí bez nápadu, děj se někde vytratil... je to spíš porno než film.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Chaotické, zbytečně krvavé, nudné, efekty na úrovni padesátých let, bezútěšné herecké výkony. Celou dobu sem čekal, jak využijí nápad naroubovaný na pohádkový motivy, kdy to začne být zábavný, zajímavý... a ono nic. Jedna hvězda za šikovnou Mařku.
A Bag of Hammers (2011)
Dva zloději, kteří najdou smysl ve výchově dítěte. Tvůrcům se zadařilo spojit zdánlivě protikladné filmové pohledy. Na jedný straně sychravě vykreslený příběh do podoby smutně disfunkčního vztahu, zoufalá matka, zanedbaný syn, stále se opakující neúspěšný pohovory o práci, smrt. Na druhý rádoby komediální stránky (místa jako když Rebecca Hall pošle... ;-)) spolu s vyumělkovanýma (slabší dojemný závěr), střídají dialogy, úžasný scény, které se vám zahryznou do paměti (neustále putujíci dvojce s tabulí nebo replika na zahradě: "Vypadáš velice podmanivě. Podmanivě? Má kaledář se slovníkem."). (:I
Nevinnost (2011)
Konečně český film s velkým F. Žádná retro komedie, ale nevšední příběh, krimi. Nadchlo mě rozpoznávání složitých vztahů lékařský rodiny, nenaplněný tužby, dramatická kamera, zajímavý exteriéry, hudba mi tam seděla, vrcholné výkony herců (zvláště Hynek Čermák, Anna Linhartová a Anna Geislerová), napětí, smutek, jeden humorný moment (děti zdravící na schodišti) a překvapivý závěr. Na každýho jednou dojde, ale úder může přijít z úplně jiný strany než ste čekali. Klidně i od klauna.
Zkažená úča (2011)
Nenáročná komedie (parodie) o proměně (vnitřní a vnější:-)), antipedagogice (proč se furt díváme na filmy) a trapným americkým konci z pohledu jedný učitelky. Zachránili to situace k popukání jako opravování písemek, zadávání úkolů, nebo hra na pravdu.
Cesta (2009)
Problém byl v tom, že sem první četl skvělou knížku a potom viděl film. Tvůrcům se povedlo mistrně vylíčit atmosféru posapokalyptickýho věku. Umělecky, vizuálně to sedlo téměř dokonale. Méně povedeně ale zachytili děj, vnitřní logiku a nějaký to poselství. Zdálo se mi, že se točí v kruhu jen se svou vůlí, beznadějí a vzpomínkami...
Pan Nikdo (2009)
film o tom, že život je skládačka, kterou nelze složit. Ale stojí za to začít...
Právě Peck (2009)
Takové rodiče bych nikomu nepřál...
Sólista (2009)
… už jen ta skutečnost, že jsme něčí přátelé, může změnit chemické pochody v mozku a může zlepšit jeho funkci. Zajímavý pohled na přátelství poznamenané nemocí, talentem, psaním, bezdomovectvím, vášní a Beethovenem...
2012 (2009)
V poloprázdným zlínským kině sem viděl průměrný film založený pouze na vizuálí stránce a efektech (ty ještě šly). Celkově sem (spolu s asi desítkou diváků) cěkal víc, než vlažný děj bez špetky nápadu nebo průměrný (místy přecházející do trapmosti) herecký výkony. Škoda:-(