Recenze (281)
Kvílení (2010)
já bych to klidně zakázal, pro mě to nemá literární hodnotu
Animal Collective: ODDSAC (2010)
Začátek byl velmi dobrý, ale pak se mi to postupně přestávalo líbit. Scéna s upírem mně přišla jak špatný laciný homevideo. Nejvíc mě zarazil konec, protože sem si myslel, že uběhlo maximálně 20 minut od začátku ?!
Opuštění (2010)
Zrzky letos nemáme
Pan Nikdo (2009)
Vše se počítá. To nejlepší co jsem viděl na 45.MFFKV, což jsem si přál, předpokládal a nakonec se proto i rozhodl
Med (2010)
Člověk musí zpomalit, naladit se na pomalé tempo, nebo-li z ''městské uspěchanosti do venkovské nudy''. Řemeslně naprosto dokonalé
Slečna Kicki (2009)
I´m so stupid
Kuky se vrací (2010)
Vymazlenej filmík s lehce slabším příběhem
Robin Hood (2010)
Začátek vypadal slibně, ale pak to postupně kleslo v kýč. Aspoň je to dobře natočený.
Bílé dlaně (2006)
Respekt
1981 (2009)
Whenever i had to say something serious, to tell the true, I don´t know why, but my throat get tight. I felt like I was going to cry. Just like when I listened to ABBA sing The Winners Takes It All.