Recenze (281)
Vlákna (1984) (TV film)
A co Enkláva?
Můj milý deníčku (2007)
Tichý kojot
Můj kamarád gepard (2005)
srdcovka
Vyhoštění (2007)
No a co sis myslel že tam najdeš? ╣Opět jako u Návratu skvělý příběh a kamera. No a ty chorály mě sráží do kolen║
Naděje a sláva (1987)
Ten konec se školou mě vždycky dostane
Pasáček z doliny (1983)
'' Režisér František Vláčil tímto snímkem zůstává ve stínu svých nejlepších filmů. '' WTF, jak někdo může něco takovýho napsat. Navíc je to pořád lepší než naprostá většina filmů co se točí dneska. ( tak už to někdo přepsal :p )
Počátek (2010)
Nolan už to přehání. Při složitosti děje se to někde už rozpadá a je to dost nepravděpodobné, ale Nolan opět sází na hrátky s myslí a vnímáním, což mě osobně baví
Deset minut života (2005)
Sledováno cestou nazpátek z 45.MFFKV.Po 30 minutách sem přepnul zvuk na rádio a sledoval jen obraz. Přesto dávám s naprosto klidným svědomím odpad.
Písně bardů (2010)
první povídka *****, druhá ***, třetí **** . Hudba naprosto úžasná, herecké výkony nic moc a moudra výborná.
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Nefunguje to, protože režisér tlačí příliš na pilu a snaží se toho ukázat příliš mnoho. Bojový scény jsou dobrý