Recenze (281)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Bál jsem se toho, ale nakonec jsem nad očekávání spokojen. Je to hlavně díky Yatesovi, protože je to opravdu dobrý režisér. Navíc se mi líbil výkon Broadbenta jako Horacia a Draco už neni vykreslenej jako naprostej idiot, jak to bylo v minulých dílech. Odpustil jsem i dějové chyby(některé opravdu zásadní). Ten kdo nečet knihu asi nepochopí plno detailů, které jsou jen naznačeny.
Reservation Road (2007)
Proč tak špatný hodnocení? pozeeeeeeeeeeeeeeeeři. Já jsem si to užil, protože filmy o zločinu/trestu miluju
All Tomorrow's Parties (2009)
AMAZING, hlavně začátek a ještě něco - nekérujte do J
Welcome (2009)
Tenhle film se mi líbil nejvíc z toho co jsem viděl na 44 MFF KV. Jen nechápu ten poloprázdnej sál (i když to bylo ráno).
Camino (2008)
Facka daná popelce byla libová
Walk the Line (2005)
hmmm, výbornej film, možná se podívám i po nějakym albu Johnyho
Sigur Rós - Heima (2007)
Má nejoblíbenější kapela, Takk ...
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
5 * a to i přesto, že dabing v kině nesnášim
Krtek na poušti (1975)
Smích krtka je dokonalej
Vybíjená (2004)
Dlouho jsem se tak nezasmál