Recenze (281)
Partyzán (2015)
Film, kvůli kterému jsem se rozhodl, že se zase po letech podívám na fesťák do KV a rozhodně jsem nebyl zklamán. Skvělý Vincent a Jeremy, dobrý příběh a vynikající soundtrack.
Zmizelá (2014)
Příběhově mě to extra neoslovilo, ale co se týče formy jakou je to zpracovaný musím před Fincherem smeknout a dát plnej počet.
Earth to Echo (2014)
This Will Destroy You :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
První série s charismatickým Seanem Beanem byla nadprůměrná seriálová podívaná. Od druhé a třětí série se podle mého očekávání zhoršila kvalita i děj a zapadlo to do průměru. O to větší překvapení my přinesla 4. série, která je skvělá co se týče hereckých výkonů i scénáře a proto zvyšuji i své hodnocení na plný počet.
Dvojník (2013)
Díky Richarde
12 let v řetězech (2013)
Steve se drží svého kréda jít až na dřeň a proto ho mám rád.
Nils Holgersson (1962)
Tohle neni Animovaný. Fail
Bahno z Mississippi (2012)
Jó roztrhaný kalhoty, triko a a roztrhanej život. Yes Sir
True Stories (1990) (seriál)
ep. 12 Year Old Lifer
Za borovicovým hájem (2012)
Poctivá pecka a Gosling opravdu exceluje.