Recenze (281)
Zeď (2012)
Když člověk přistoupí na hru, tak je to docela zajímavý. + mám velmi rád hory
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Nechápu jak mě to mohlo dostat.
Benidorm (2007) (seriál)
That´s rough
Samotář Jim (2005)
Už hodně dlouho se mi nestalo, abych si přál nakonci ve filmu happyend
Corpo celeste (2011)
Nevim co sama autorka zamýšlela říct (nebyl jsem na diskuzi), ale ja v tom viděl rozklad a vyprázdněnost církve. Ještě se hýbe...
Super 8 (2011)
plusový body jsou za to retro
Saint seija: The Lost Canvas - Meió šinwa (2009) (seriál)
začátek slabší, ale postupně je to lepší
Americký zločin (2007)
Panímáma trochu přebrala
Písně bardů (2010)
první povídka *****, druhá ***, třetí **** . Hudba naprosto úžasná, herecké výkony nic moc a moudra výborná.
Opuštění (2010)
Zrzky letos nemáme