Recenze (561)
Majestic (2001)
Příjemná dobová oddechovka se skvělým Jimem Carrey, od Darabonta bych ale čekal víc.
Divoká řeka (1994)
Slušně napínavý, ale také úplně předvídatelný vodácký thriller.
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Mistrovské dílo o drogách se skvěle budovanou atmosférou a výborným hereckým obsazením (nejlepší samozřejmě Benicio, který je v současnosti podle mě jeden z nejlepších herců své generace, možná tím vůbec nejlepším). Steven Soderberg zkrátka dokáže překvapit, jednou natočí úplnou hovadinu, jednou tak vyjímečný film.
Mluv s ní (2002)
Vše omé matce bylo přeci jenom lepší, ale každopádně je Mluv s ní skvělý psychologický film s výborným scénářem, který byl zaslouženě oceněný oscarem.
Ve stínu upíra (2000)
Skvělá pocta němým černobílým hororům se skvělým Malkovichem a Dafoem.
Charlotte Gray (2001)
Nebylo tak špatné, jak jsem čekal, ale od nejdražšího britského filmu všech dob bych rozhodně čekal více.
Nuda v Brně (2003)
Rád bych dal *****, ale film bohužel trpí pro debuty klasickými chybami jako ne-úplně zvládnutou režií a dramaturgií a taky mě přišlo neopodstatněné použití černobílého materiálu. Ale kladů je mnohem více - skvělý scénář tandemu Budař-Morávek, přesvědčivé herecké výkony (ústřední dvojice Budař-Holánová jsou vynikající), spoustu zábavných nezapomenutelných scén a chytlavá ústřední píseň ("Všechno se stane dneska v noci"). Už se na Hrubeše a Mareše nemůžu dočkat!
Pátý element (1997)
Zábavná napínavá, vizuálně vytříbená sci-fi se skvělým záporákem Garyho Oldmana. Tenkrákrát zkrátka Luc Besson ještě uměl.
Znovu po smrti (1991)
Celkem zajímavě zamotaný a atmosférický thriller, který Kenneth Branangh zkazil nezvládnutým překombinovaným závěrem.
Ideální manžel (1999)
Průměrná adaptace O. Wildea, kterou nad standart povyšuje jen opravdu vyjímečné herecké obsazení.