Recenze (294)
Lepší spánok: Verejnoprávna služba s Andrejom Bičanom (2014) (pořad)
Hahaha no zdochol som teraz! :-D tak toto je recesia ako svina!
Croodsovi (2013)
Pekné, farebné, hláškové, akčné, ale...kam to oni vlastne išli?
Bílý lev (2010)
Skupinka čiernych detí na výlete v buši počúva pri ohníku príbeh, ktorý im rozpráva ich čierny vedúci zájazdu. A rozpráva ako sa biely lev vydal na prechádzku po lese a stretol tam kopec spolubývajúcich...wtf? Pridajte do profilu filmu niekto žáner dokument...
Čarodějův učeň (1977)
Karel Zeman bol podľa mňa starý Tim Burton!
NON-STOP (2014)
No dobre. Celý čas rozmýšľam, či si tento film zaslúži 4*. Odhliadnúc od toho, že hlavný hrdina hraje ako keby na 50% a všetko to ťahá stále krásna Julianne Moore má tento film nábeh na thriller, ktorý ma tento rok pritlačil v kine o sedadlo najviac. Napätia je tam toľko, že moja priateľka v kine rozhrýzla celú slamku od koly :))) Záverečných pár minút bolo podľa mojho vkusu dosť narýchlo zbúchaných, ale čert to vezmi, bavil som sa.
Ledové království (2013)
...prezil som svoj prvy animovany muzikal a musim povedat, ze Olaf rullez! :)
Práskač (2013)
Konecne sa mi prvykrat zdalo, ze The Rock je celkom fasa herec a nie je len novodoby Chuck Norris, prijemny thriller na nedelne popoludnie.
Insidious 2 (2013)
Fakt mam strach pozerat horory, ktore su v cervenych cislach a tento je toho dokazom. Sklamanie roka, slabe 2*
Asterix v Británii (1986)
V 1986-tom toto muselo byt TOP!
24 hodin v zákulisí letiště v Miami (2011) (TV film)
Momentalne vysielane na Travel Channel HD.