Recenze (103)
Na stojáka: Best of Daniel Čech (2011) (pořad)
Dobrej Hardware.... a co Software?! :D 5*
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Stará klasika z mládí každého kluka který tento film miloval minimálně jako já dnes. není zde doufám třeba mluvit o tom že si nejspíše každý vybavuje Johnnyho Deppa jako Kapitána Jacka Sparrowa.. Tato role mu prostě vždy bude sedět nejvíce. Samotný film má zajímavý děj, zajímavé prostředí, dokonalý soundtrack a dokonalé herecké obsazení. 5*
Rychle a zběsile 7 (2015)
Zbytečně přecitlivělé...je to pořád dokola, tuto sérii nemusím.. :) ale ze slušnosti.. 3*
Odebrat z přátel (2014)
Částmi nudné, možná až moc ujeté, ale tento film je jeden z nej amatérských horrorů co jsem kdy já osobně viděl. :) 5*
Hlavní zprávy (2013) (pořad)
Nova je slabý odvar od této sračičky...
Přežili jsme Ardeny (2003)
Film naprosto miluju od dětství, kdy jsem nechápal o co se jedná, ale líbily se mi zbraně, technika, vojáci znáte to... dnes film vnímám jako naprosto unikátní snímek z druhé světové války, ve kterém nehrají nijak výrazní herci, což ve mě vyvolává jakýsi dojem, že to není sázka na jistotu.. samotný začátek filmu vás zanese a ponoří do děje hodně hluboko.. je to podařený záběr který na mě nostalgicky působí.. dále role ,,Corbina Allreda'' .. Neskutečně dobře zahrál hlavní roli a celkově dával filmu atmosféru jakou žádná postava v celém filmu.. Saints and Soliders je naprosto unikátní kousek a nechápu, jaktože má na csfd.cz a IMDb tak nízké a nemilosrdné hodnocení... 5*
Méďa (2012)
Uchvátivá, energická sprostá a nenormální komedie, tak toto je ,,Ted'' u tohoto snímku si každý najde své místo, jen je důležité brát fimy s rezervou tou, že jsou to prostě jen filmy.. 5*
Bolero (2004)
Film, který mi přišel vizuálně a dynamicky velice podobný jako ,,Sametoví Vrazi'' ale přesto mi tento příběh nepřišel tolik záživný aby mě uchvátil minimálně jako Sametoví vrazi.. 3*
Počátek (2010)
Film podkreslený soundtrackem od Hanse Zimmera který tomu jakš takš dává celou atmosféru nahoru. Dobrý herecký výkon Di-Capria a skvělé herecké obsazení mimo něj. Výborný příběh. A o effektech nemluvím. Počátek vás zatáhne do svého děje a jen tak nepustí. Osobně se mi tento ,,žánr'' Sci-Fi a Drama dohromady neskutečně líbí a rád bych se dočkal něčeho podobného ve filmovém průmyslu... 5*
8. míle (2002)
8míle je zajímavě natočený film který mě osobně natchnul. Má svojí ,,temnou'' atmosféru a mě osobně se velice líbil.. není mu co vytknout.. 5*