Recenze (103)
Tři bratři (2014)
Zajímavě zpracovaný styl české pohádky, udělal na mě dojem, protože to není již takové klišé, jako většina :) 4*
Mexičan (2001)
Bčkový film se super herci ale né přiliš nápaditým scénářem. :) 3*
Hvězdy nám nepřály (2014)
Na dnešní poměry slušné love story, které obsahuje super atmosféru, soundtrack a herce, ale ovšem neskutečně ohraný příběh, který již ke každému love story patří. Nemám filmu co vytknout snad jen ohraný příběh. :) Film nemusí působit na každého nějak vábně, ale podle mě si zde většina najde svoje místo. 4*
Městečko South Park (1997) (seriál)
Nostalgický, sprostý, hrozný, rasistický, bláznivý a nacistický seriál? Jo to je south park.. Tento seriál se nemusí líbit každému ale pokud milujete rasistický humor a sprostotu, své místo si zde najdete.. 5*
Gravitace (2013)
Výborně až dechberoucně natočený film, který avšak nemá příběh.. Film není vlastně o ničem ale efektově je toto snad jeden z nejlepších filmů světa..:) 5*
Indian (2008) (pořad)
Dobrý Game-Page, dovoluji si říct z amatérského prostředí, který mě oslovil :)
Re-Play (2009) (pořad)
Na dnešní dobu dobrá Game-Page, ale ovšem, originál, který asi každý sledoval ještě na ČT1, je prostě originál.
Torque: Ohnivá kola (2004)
Bčkový akčňák, co víc dodat.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Tento horor mi příjde jako jeden z nejkrvavějších hororů dnešní doby, je zde velice zajímavá, ačkoliv již používaná zápletka z předešlých dílů tohoto konceptu. Ovšem, pokud se chcete dostat do situace, kdy si budete muset říkat ,,Je to jen film'' tak tento krváček doporučuji!
Alenka v říši divů (2010)
Dobře natočený celovečerní Fantasy a Rodinný Film, který z počátku nemusí zaujat, ale příběh se postupně sám rozjede a samotný záběr filmu je skvělý :) 4*