Recenze (148)
Dobrodružství Poseidonu (1972)
Geniální drama, skvěle vyprofilované postavy zahrané výtečnými herci. Co víc si přát? Miluji postavu Shelley Winters, je báječná. Hackman v trochu jiné roli, než jej známe a trochu se s tím pere, ale vlastně to tak mělo být. Pátá hvězda navíc za učebnicový příklad katastrofických filmů.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Nekorektní seriál, který hlavně satirou tepe všechny neduhy společnosti a je jedno, kdo je právě pranýřován (vždy to je totiž pravda a padni komu padni). Jen tak dál!
Vetřelec ³ (1992)
Musím uznat, že když jsem to viděl poprvé, zklamání bylo obrovské. Jde o film, který časem zraje jako víno a rok 1992 nebyl pro film ještě vhodný. Jít do kin třeba v roce 2010, byla by to bomba. Jediné, co mi to teď kazí jsou ty zmiňované zásahy producentů, až to mladý a tehdy jen slibný génius Fincher vzdal a pak to sestříhal nějaký... SE je zajímavější. Pátou hvězdu dávám za invenci a zajímavé pojetí, jinak ten film je za slabší ****
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Šílená a skvělá hovadina! Musím vyzdvihnout i český dabing, protože Rychlý a Tůma jsou sakra esa! Teda jo, teda ne, teda jo!
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Pro naši rodinu jednoznačně nejoblíbenější večerníček. Vrchol tvorby a oproti kresleným pohádka unikát s živými herci a poetickýmy kulisami. Krása!
Mlha (2007)
Když se opět spojil geniální král hororu King s pane režisérem (velké ,,P´´) Darabontem, každý čeká jen to nejlepší a ve výsledku skutečně nezklamali. Skvělý film a skvělá Marcia Gay Harden, tu mrchu zahrála tak dokonale že ji skutečně nenávidím!
Dobrou noc, mami (1986)
Neskutečně sugestivní. Skvělé obsazení. Pro někoho možná nepochopitelné, ale pravdivé - když si člověk chce vzít život, myslí na ty co tu nechá a chce se o ně postarat. Nebojím se toto dílo nazvat geniální sondou do duše člověka, který pragmaticky zhodnotil svůj život a odpovědně se k tomu postavil čelem, vypořádal veškré závazky a odešel důstojně.
Griffinovi (1999) (seriál)
Genialní. Bez servítků a korektnosti glosuje naši realitu. Miluji Stewieho!
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Jsem levičák, mám blízko k ideji komunismu (té dobré, ne té co se tu uchytila, v podstatě utopistické myšlence – nejde realizovat mezi lidem) Tento film prostě ukázal hnusnou skutečnost, jaká zde vznikla. A stejně jako vražda Milady Horákové, je to ostudná éra našich dějin. Je zajímavé, že se jedná o film natočený krátce po ,,revoluci´´, tedy v období klidu a sebereflexe. Na podobná témata byla zpracována další díla, ale pachuť propagandy, která se tam objevu je naprosto stejná, jen změnila to, že nefouká od východu, ale od západu. No a pánové Hubač s Dudkem jsou téměř vždy zárukou kvality.
Psí vojáci (2002)
Nejlepší lykantropie za celou dekádu!