Recenze (692)
Žoldnéř (1968)
S. Corbuccio není S. Leone.
Vražda (2007) (seriál)
Hodně přeceněné dílo. Je pravda, že současná česká produkce mu nesahá ani po kotníky, ale i tak. Důkazy se objevují a vyvracejí jak na běžícím pásu a stejně s nimi i podezřelí. V jednom dílu postava podezřelá je, v druhém už zas ne a objevují se důkazy na jinou, vyvrácené ve třetím a tak pořád dokola. U americké verze se mi víc líbí druhé polovina (2. série), u dánské prvních deset dílů. PS: Nechápu kdo na csfd blbnul a udělal z jednoho seriálu tři profily.
Barbie Perlová princezna (2014)
Asi nejslabší díl celé série.
Sociální síť (2010)
Fincher natočil mnohem lepší filmy, al emožná někdy natočí i horší... :)
Zmizelá (2014)
Absolutní tématické in řemeslné vybočení ze současné popcornové shit produkce. 145 minut dokonalé filmařiny.
Tři barvy: Bílá (1994)
Bílá je přesně ten typ filmu, který v ČR chybí, v rámci kultury mělo podobné ambice Klímovo Čekání na světlo, čekání na tmu, které zapadlo.
Showgirls (1995)
Celkem slušně natočený scénáristický zmetek.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Oproti předchozím dvěma dílům nehorázný, ukecaný, patetizující shit bez nadhledu s příšernou režíí adebilním scénářem. Sly, to ses teda vyznamenal.
Kapsy plné dynamitu (1971)
"Promiň, že tě v těch sračkách nechám samotného"
Román pro muže (2010)
Nehorázna filmářská a scénáristická sračka, příšernost nového tisíciletí, bez špetky soudnosti podle nabubřelého grafomana Míši Viewegha. Nemohl by tomu volovi někdo vysvětlit, že film, respektive scénář, není to stejné co kniha?