Recenze (19)
Sestra (2018)
Obrovské zklamání. Udělat z nejlepší série hororů úplný brak, to by mě nenapadlo. Vlastně mi to připomínalo hororovou komedii Ash vs evil dead, kterou mám moc rády ale ne, když jdu s nadšením do kina na další z hororových skvostů. Přemýšlel jsem o jedné hvezdičce, ale nejde to. Obrovské zklamání...
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Věřím, že kniha může být velice dobrá! Ale film, no to je otřes. Možná kdyby vybrali pravé herce, nebo alespoň sympatičtější. Zkrátka odpad!
Samec (2009)
Hvězda dolů za ten hloupý konec. Jinak klasa.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Moc povedený 3D film.
Pár nenormálních aktivit (2013)
Když jsem to nejméně čekal, přišla parodie, která konečně za něco stála. Navíc předčila všechny předešlé! Děkuji za tento výborný snímek :D
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Tak tohle jsem opravdu nečekal...
Zabiják Joe (2011)
Velmi povedený výkon Matthewua McConaugheyho!
Všemocný (2011)
Konečně film s nečekaným koncem. Zrovna, když jsem si říkal, že to nemůže skončit jinak, než že ho někdo zastřelí, naběhly titulky...To jsem nečekal a dávám palec nahoru :) Jinak trošku jsem čekal, že bude ovládat telekinezi, když ovládá 100% mozku, ale evidentně z toho nechtěli dělat takový typ filmu, takže ne...ale vůbec mi to tam nechybělo. Super podívaná :)
Jsem číslo čtyři (2011)
Až na zbytečný příšerky DOST dobrý, rozhodně to nepřípomíná žádnej High school musical, jak tu píší někteří pitomci. A fakt dost nechutní záporáci - brutus...