Recenze (387)
Rozpolcený (2016)
Manoj Shyamalan mě zase dostal. Jednou u jeho filmů asi přestanu dýchat a stanu se průkopníkem autoasfyxie. Další důkaz, že napětí se dá udržovat i jinak než klipovitým epileptickým střihem roztřesené kamery.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
V půlce jsem to vypnul a už nemám potřebu se k tomu vracet. Už mi dávno není -náct a tohle je pro mě jeden z nejpřeceňovanějších filmů, o kterém jsem kdy slyšel. Uznávám, že na odpad to možná není, ale jak hodnotit film, který nedokoukám, protože mě jeho sledování nejen nebaví, ale přímo otravuje??
Jack Holborn (1981) (seriál)
Tohle je dobrý dobrodružný seriál i po těch letech, samozřejmě je to primárně pro mladší dorost.
Le Mans '66 (2019)
Bohužel mě to až tak nevtáhlo - Bale tradičně skvělý, ale Matt Damon mně tu přišel nepřesvědčivý a vůbec tomu chyběly silnější emoce.
Avengers: Infinity War (2018)
Uznávám, jsou to audiovizuální orgie. Prostě se nelze nudit, pokud to chcete dokoukat, je fakt symptické, že hlavní záporák všechno neprosere nesmyslným žvaněním a vysvětlováním, ale příběh a dialogy jsou jen zřídka zábavnou snůškou předvídatelných hollywoodských klišé za posledních 25 let a všechny ty postavy se tam potkají jen tak na sílu, aby se toho stihlo do guláše naházet co nejvíc. Ale před 25 lety bych z toho asi nespal nadšením :-)
Kingsman: Tajná služba (2014)
To měli točit Tarantino s Rodriguezem a bylo by to za 5* :-)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Knihu jsem četl a závěr pochopil evidentně jinak než Kubrick, proto mě zpracování dost zklamalo. 2010: Druhá vesmírná odysea mě oslovila daleko víc.
Kód Navajo (2002)
Takhle se točily válečné filmy v 60. letech. To měl točit někdo jiný.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nejlepší zpracování podtržené famózní hudbou J. Williamse.
Drakobijce (1981)
Krásná fantasy pohádka s poctivými animovanými triky.