Recenze (134)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Musím přiznat, že mne toto anime příliš nenadchlo, v porovnání s tím, jak je hodnoceno ostatními. Asi jsem už moc starý. Dobrá animace, spousta bitek, slabší příběh a příliš nejasný konec (patrně příprava na pokračování).
Co je šeptem... (2005)
Jeden z filmů který jsme protrpěl při cestě autobusem.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Neviděl jsem všechno ale, velmi dobré 3* či slabé čtyři si tento seriál zaslouží.
Čikjú šódžo Arjuna (2001) (seriál)
Seriál motá dohromady, co se mu zrovna hodí, a tak se člověk setká s působivou ekologickou agitkou, mezilidskými vztahy, a aby toho nebylo málo přidává i filozofický pohled na svět. Jednotlivé prvky, s výjimkou ekologické agitky, jsou docela přijatelné, ale jako celek poněkud nesourodé. Na neštěstí se v seriálu objevují logické chyby, a tak ani poměrně zdařilá technická stránka nemohla vytáhnout hodnocení více jak na 2 hvězdy.
Dave (1993)
Dávám slabší čtyři. Tak trochu mi to velmi vzdáleně připomína Kagemušu... ale je to taková US limonáda. No co, máme v Česku hambáče a kyselinu na čtyři, tak proč si občas nedat.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Hned v úvodu jsem zaslechl zpívat: „Kyrie, Christe“ …, což se mi v kontextu obsahu seriálu, kde o milosrdenství člověk téměř nezavadí, vůbec nelíbilo. Vesměs jde o detektivku s prvky fantasy. Jediné co je alespoň z počátku "zajímavé" jsou dedukce záhadného „L“ při pátrání po samozvaném přetvořiteli světa. Po patnácti dílech mne to však již začalo poněkud nudit.
Detroit Metal City (2008)
Velmi hrubý, absurdně humorný, metalový nářez. Zasmál jsem se, ale když jsem si uvědomil čemu se směji ... hrůza. Byl to dost zvracený a cynický smích a toho není třeba přidávat.
Dítě džungle (2011)
Trochu zelené, trochu smutné, trochu na city, a to hlavně druhá část filmu, která mne již tak moc nebrala. Asi proto, že je postavená na nenaplněné lásce a nepřijetí toho co je. Nějak mne nepřekvapil ani konec. Trochu nešetrně se mísí doprovodná hudba s tou co zní v záběru. Dal bych 3,5* ale to žel nejde.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Jde o adaptaci britského seriálu. Chvíli jsem přemýšlel zda je výsledné forma spíš vinou adaptace nebo zda je špatná předloha.... Adaptace ostrovní komediální romance do beskydských podmínek není vůbec špatná ... tak mi to přijde po shlédnutí několika dílů originálu... Na vině je předloha a rozhodnutí seriál adaptovat (celý stojí na černobílých klišé a schématičnosti). Když si člověk obuje důchodky, uvaří meltu a cmrdne do ní mléko ze sáčku tak se to dá koukat :).
Dům z karet (1993)
Docela dobý oddechový film.