Recenze (166)
Ant-Man (2015)
Po prvom trailery to vyzeralo strašne nudne a keby tam nehrala Evangeline Lilly tak by som na to do kina ani nešiel. Ale film prekvapil a bol veľmi dobrý. Samozrejme je v ňom pár klišé scén, ale celkovo to pôsobilo zábavne a vtipne. Dokonca aj 3D bolo fajn. 4*
Lesní duch (1981)
Strašný film. Masky a efekty na úrovni Strážcov vesmíru pôsobili komicky. 1*
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Najlepší diel série. Dokonalý film, ktorý sa dá pozerať stále. 5*
Vymítač ďábla (1973)
Hororová klasika. Scény, hoci už veľakrát videné, desia stále. 5*
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Platí to isté, čo pri väčšine seriálov – po čase je to už recyklácia. Prvé série bez váhania za 5 hviezdičiek, ku koncu to už bolo len trápne. 3*
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Zo začiatku úplne perfektný seriál, postupne však kvalita klesala. Keď sa počas pozerania komediálneho seriálu za 20 minútovú časť zasmejete 1x tak to o niečom svedčí. Je to na rozhraní medzi 3 a 4 hviezdičkami, hore zaokrúhľujem skôr z nostalgie.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nekonečný seriál. Každá časť je vlastne o tom istom. Nezničiteľný Semir, ktorý je vždy tam, kde sa niečo deje. 1*
Ztraceni (2004) (seriál)
Môj najobľúbenejší seriál. Na každú časť som sa tešil, hoci poslednú sériu som dopozeral až po rokoch. To, že to bolo možno až príliš prekombinované je pravda, ale aj tak si to tých 5* zaslúži.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Fajn nápad, ale zase raz je to donekonečna naťahované. Novšie časti sú už zúfalo nudné. 3*
Oko bere (2008)
Štandardný presladený americký film. 2*